Jäsenpäivystys

Päivi Hannula paivi.hannula@palmia.fi

Jäsenasiainhoitajan keväiset terveiset Hämeenlinnasta!
Olen Päivi Hannula, ammattiyhdistyksesi jäsenasiainhoitaja vuodesta 2014 alkaen. Jäsenenä yhdistyksessä on kertynyt 42 vuotta. Näihin vuosiin sisältyy työsuojeluvaltuutetun tehtävät, hallitus- ja jäsenasioiden parissa työskentelyä. Palmia Oy:ssä toimin toimitilapalvelun puolella palveluohjaajana. Tässä lyhyt esittely minusta.
On erittäin tärkeätä, että päivität jäsentietosi ajan tasalle. Mene JHL:n sivuille, siitä OmaJHL-kirjaudu (jos sinulla on kirjautumisongelmia, niin Kirjaudu-painikkeen alta löytyy ohje, miten toimit).
Voit myös lähettää asiasi sähköisellä lomakkeella: JHL- valikko -jäsenyys - Muutokset elämässä otsikon alla – jäsenpalvelu klikkaa ja aukeaa jäsenpalvelun yhteydenottolomake.
Mikäli sinulla on vanhentuneet tiedot, niin emme pysty lähettämään sinulle mm. kulttuurieduista, ärräkoodista, yhdistystoiminnasta ja muista tärkeistä asioista tietoa. Nyt siis ensimmäinen asiasi on tarkastaa omat tiedot; työpaikka, puhelinnumero, sähköpostiosoite (mielellään joku muu, kun työnantajan sähköposti). Jos olet antanut markkinointikiellon, niin jäsenposti ei tavoita sinua.
Meillä on myös Facebook sivut, käy tykkäämässä. Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse paivi.hannula62@gmail.com ja vastaan työpäiväni jälkeen sinua askarruttaviin asioihin.