Hallituksen jäsenet

Jäsenasiainhoitaja

Päivi Hannula

paivi.hannula62@gmail.com

klo 10 -12 tai tekstarina soittopyyntö.

Taloudenhoitaja

VarajäsenMerja Riipinen

Puheenjohtajan terveiset!
Hei jäsenet!
Olen Jouni Riipinen ja olen toiminut vuoden alusta Palmia Oy:n JHL ry. 172:n puheenjohtajana.
Yhdistyksemme hallituksessa olen toiminut useamman vuoden sekä aikaisemmin myös toimitilapalvelun luottamusmiehenä yhden kauden. Toimipaikkani on Hämeenlinnan pääkirjasto missä työskentelen käyttäjäpalveluissa.
Olemme teitä varten. Jos joku askarruttaa, minuun saa yhteyden sähköpostitse jouni.riipinen@palmia.fi.
Toivotan teille kaikille oikein hyvää kevättä ja kesän odotusta!
t. Jouni Riipinen

Palmia Oy:n pääluottamusmiehen terveiset!
Olemme olleet saksalaisen Mutaresin omistuksessa reilun vuoden. Uusi omistaja on tehnyt suuria muutoksia mm. organisaatioon ja lakkauttanut kannattamattomia toimintoja sekä selkeyttänyt hallintoa. Valitettavasti tämä ei kuitenkaan ole mennyt ilman irtisanomisia. Ja jokainen irtisanominen on pettymys edunvalvonnalle. Yhtiömme on koko ajan mukana uusissa kilpailutuksissa ja puolustamme myös vanhoja sopimuksia. Olemme voittaneet uusia kohteita yksityiseltä sektorilta, joten laajenemme kovalla tahdilla myös julkisen sektorin ulkopuolelle.
Isoin asia edunvalvonnan näkökannasta on työehtosopimuksen tulevaisuus ja mikä se tulevaisuudessa on. Avaintes on voimassa 30.4.2025 asti eli sitä ennen mikään ei muutu. Mutta sen jälkeen kaikki on avoinna. Kävimme JHL:n asiantuntijoiden sekä työnantajan kanssa neuvotteluja yhtiön omasta työehtosopimuksen mahdollisuudesta, mutta ne eivät tuottaneet tulosta. Työnantaja päätti liittyä yksityisiin työnantajaliittoihin, tällä hetkellä ainakin Kiinteistötyönantajat ry:n (KiTa) ja Matkailu- ja Ravintolapalvelut ry:n (MaRa). Mitä tulevaisuus tuo tullessaan emme tiedä.
Toivon kuitenkin positiivista mieltä tulevaan, ei muutos aina tarkoita asioiden muuttumista huonommaksi, muutos voi tuoda mukanaan jotain hyvääkin.
Kaikesta huolimatta aurinkoista kevättä kaikille!
Terveisin Tarja Pietilä, pääluottamusmies Palmia Oy
tarja.pietila@palmia.fi 050 3886538

Tervehdys kaikille!

Olen Heini Backman, Turvan oma luottamusmies tämän vuoden alusta alkaen sekä Palmia Oy:n varapääluottamusmies.

Palmialla työskentelyvuosia on itselleni ehtinyt kertyä jo yli 10. Monelle kasvoni ovat varmaankin tutut; mikäli on viime vuosina asioinut Palmian pääkonttorilla Läkkisepäntiellä, olemme saattaneet sattua aulassa vastakkain, sillä työpisteeni on Duetto Parkin aulapalvelussa.

Näin epävarmana muutoksen aikana on erityisen tärkeää yhdistää voimat ja kuulua ammattiliittoon.

Työpaikallamme Palmiassa liittomme on JHL – suuri ja vaikutusvaltainen, mutta kuitenkin ihmisen kokoinen jäsenistään välittävä liitto.

Yhdessä voimme vaikuttaa, tule reippaasti tervehtimään ohi kulkiessasi!

Seuraa yhdistyksemme JHL ry 172 julkaisuja ja tule mukaan toimintaan. Mikäli tarvitset luottamusmiehen apua,

parhaiten saat minut kiinni sähköpostilla heini.backman@palmia.fi.  041 3142527

Jäsenasiainhoitajan keväiset terveiset!

Olen Päivi Hannula, ammattiyhdistyksesi jäsenasiainhoitaja vuodesta 2014 alkaen. Jäsenenä yhdistyksessä on kertynyt 42 vuotta. Näihin vuosiin sisältyy työsuojeluvaltuutetun tehtävät, hallitus- ja jäsenasioiden parissa työskentelyä. Palmia Oy:ssä toimin toimitilapalvelun puolella palveluohjaajana. Tässä lyhyt esittely minusta.

On erittäin tärkeätä, että päivität jäsentietosi ajan tasalle. Mene JHL:n sivuille, siitä OmaJHL-kirjaudu (jos sinulla on kirjautumisongelmia, niin Kirjaudu-painikkeen alta löytyy ohje, miten toimit).

Voit myös lähettää asiasi sähköisellä lomakkeella: JHL- valikko -jäsenyys - Muutokset elämässä otsikon alla – jäsenpalvelu klikkaa ja aukeaa jäsenpalvelun yhteydenottolomake.

Mikäli sinulla on vanhentuneet tiedot, niin emme pysty lähettämään sinulle mm. kulttuurieduista, ärräkoodista, yhdistystoiminnasta ja muista tärkeistä asioista tietoa. Nyt siis ensimmäinen asiasi on tarkastaa omat tiedot; työpaikka, puhelinnumero, sähköpostiosoite (mielellään joku muu, kun työnantajan sähköposti). Jos olet antanut markkinointikiellon, niin jäsenposti ei tavoita sinua.

Meillä on myös Facebook sivut, käy tykkäämässä. Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse paivi.hannula62@gmail.com ja vastaan työpäiväni jälkeen sinua askarruttaviin asioihin.